رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: همزمان با ورود 18 پزشک متخصص به کادر درمانی شهرستان یک رادیولوژیست خانم برای ارائه خدمات سونوگرافی و رادیولوژی به بانوان مستقر می‌شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید امیر مولایی‌فر اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم قشر بانوان به پزشک متخصص در رادیولوژی و سونوگرافی این دغدغه با پیگیری‌های انجام شده برطرف شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اشاره به نبود  متخصص در ارائه خدمات به بانوان تصریح کرد:در پی قولی که به امام جمعه محترم شهرستان حاج آقا حسینی و نماینده محترم جناب سردار هاشمی پور داده بودیم از هفته آینده یک پزشک متخصص رادیولوژی خانم برای انجام سونوگرافی بانوان و سایر اقدامات تصویربرداری به تیم درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اضافه می‌شود..

وی اظهار کرد: همزمان با حضور رادیولوژیست از حضور یک متخصص طب اورژانس نیز در شهرستان بهره مند خواهیم شد که این موضوع باعث تقویت و بهبود کمی و کیفی خدمات ارایه شده در بخش اورژانس بیمارستان می‌شود.

رئیس بیمارستان دهدشت با بیان اینکه ملاحظات قومی و مسایل فرهنگی منطقه باعث شده بود تا بارها مسؤولان فرهنگی، اداری و امنیتی توصیه به حضور متخصص سونوگرافی خانم در شهرستان داشته باشند، افزود: به دلیل کمبود نیروی متخصص در این رشته متاسفأنه این امر تاکنون ممکن نبود.

وی بیان کرد: در پی پیگیری‌های مسؤولان محترم و دلسوز دانشگاه این امر برای اولین بار همزمان با حضور 18 متخصص جدید در شهرستان محقق شد و از شرمندگی طولانی مدت حقیر به جهت کمبود فوق در قبال مردم و دوستان اندکی کاسته است
 
 
انتهای پیام/د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.