مدیر تیم های ملی دو و میدانی از حضور و مذاکره با چند مربی خارجی برای هدایت حسن تفتیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آّبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیمور غیاثی پیشکسوت و مدیر تیم های ملی دو و میدانی در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص اردوی آماده سازی تیم ملی اظهار کرد: با توجه به اینکه 7 ماه آینده مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هند برگزار می شود، فدراسیون دو و میدانی و سازمان تیم های ملی برنامه ای را برای تیم تنظیم کرده اند که اردوهای درون مرزی و برون مرزی در آن گنجانده شده است. 

غیاثی اظهار داشت: نخستین اردوی تیم ملی در تهران برگزار شد و دومین اردو، دوازدهم آذر ماه در کیش برگزار می شود که مدت آن 21 روز است. بهترین نفراتی که شانس ورودی و کسب مدال را دارند در این اردو حاضر هستند و تمرینات خود را زیر نظر مربیان اختصاصی خود پیگیری می کنند. پس از این اردو، ورزشکاران بعد از یک استراحت کوتاه اردوی سوم را در تهران آغاز می کنند که بهمن یا اسفند ماه سال 95 خواهد بود؛ سپس در 3 مسابقه گزینش می شوند و بهترین نفرات به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. 

وی درباره وضعیت احسان حدادی ادامه داد: حدادی در اردوی کیش حضور پیدا می کند. این ورزشکار با آب درمانی و فیزیوتراپی در حال گذراندن دوران نقاهت است. خداروشکر اکنون حدادی وضعیت رضایت بخشی دارد.

مدیر تیم های ملی دو و میدانی افزود: برای حسن تفتیان با تعدادی مربی خارجی صحبت کرده ایم؛ 15 آذر مربیان خارجی در ایران حاضر می شوند و مذاکراتی خواهیم داشت. امیدواریم  این مربیان را برای هدایت ورزشکاران پرتاب چکش، پرتاب دیسک و دوهای سرعت گزینش خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار