مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: در فصل نقل انتقالات در صورت صلاحدید کادرفنی چند بازیکن را در پست های مختلف جذب خواهیم کرد.

عباس دهقانی درگفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد بازی مقابل صنعت نفت آبادان، بیان کرد: با تیمی بازی داریم که تا اینجای لیگ، یکی از پدیده‌های لیگ برتر بوده است و بازی‌های خوبی در چند هفته گذشته انجام داده است. این تیم مقابل سپاهان و استقلال تهران توانسته بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و با پیروزی از میدان خارج شود.
 
 مربی تیم فوتبال سیاه جامگان افزود: خوشبختانه سیاه جامگان با حضور خداداد عزیزی شرایط خوبی را سپری کرده است.ازطرفی تا پایان نیم فصل چهار بازی سخت خواهیم داشت. بازی در لیگ برتر شرایط سختی دارد اما امیدوارم بتوانیم در این چهار هفته نتایج قابل قبولی به دست آوریم.برهمین اساس سعی داریم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا جایگاه مان را در جدول رده بندی ارتقا دهیم.

دهقانی خاطر نشان کرد: تمام سعی مان را می کنیم تا در نیم فصل کارمان را با یک رتبه مناسب پایان دهیم.همچنین در فصل نقل انتقالات در صورت صلاحدید خداداد چند بازیکن را در پست های مختلف جذب خواهیم کرد تا در نیم فصل دوم بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.
 
وی با اشاره به حل شدن مشکلات مالی تیم تصریح کرد:خدا را شکر با تلاش های کادر مدیریتی و شخص خداداد مشکلات مالی تیم برطرف شد،بیشتر اعضای تیم توانستند مبالغ شان را دریافت کنند.همین موضوع باعث شد تا انگیزه بازیکنان نسبت به قبل بیشتر شود.

دهقانی در پایان درخصوص سرمربی تیم سیاه جامگان،پاسخ داد:‌ در حال حاضر تمام مسئولیت تیم بر عهده خداداد عزیزی است تا پایان نیم فصل هم عهده دار این سمت خواهد بود.بعد از آن امیدوارم شرایط طوری پیش برود که خداداد به عنوان سرمربی به فعالیتش در تیم سیاه جامگان ادامه دهد.درحال حاضر هم با حضور خداداد نتایج تیم نسبت به قبل بهتر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار