مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:در حال حاضر از سوی خانواده عباسی حتی یک ریال هم به کادر فنی پول پرداخت نشده است.

عباس دهقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی با صنعت نفت آبادان تصریح کرد: از نظر من مسابقه‌ای که تیم ما با استقلال خوزستان انجام داد نشان دهنده آمادگی بالای سیاه جامگان برای شروع طوفانی در ادامه فصل بود. ما با میل بزرگ و انگیزه زیادی در صدد جبران امتیازاتی که تاکنون از دست داده ایم هستیم.صنعت نفت آبادان هم یکی از تیم های خوب لیگ برتر است.چرا که سعی دارد هر طور شده خودش را در میانه های جدول نگه دارد برهمین اساس بازی سختی را در مشهد مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی افزود: فکر می‌کنم که این مسابقه از بسیاری جنبه‌ها مانند سایر بازی‌های لیگ است. ما آمادگی کافی داریم و می‌دانیم که آبادانی ها هم با تمام قوا به میدان می‌آیند تا نتایج ضعیف چند هفته اخیرشان را جبران مافات کنند. طبیعتا هر تیمی اشتباه کمتر و عملکرد بهتری داشته باشد می‌تواند پیروز شود. ما هم باید نتیجه‌ خوبی بگیریم و هم در این مسابقه و سایر بازی‌ها به دنبال بهتر کردن جایگاهمان در جدول باشیم.

دهقانی با اشاره به حل شدن مشکلات مالی تیم اظهار داشت: خدا را شکر مسئولان باشگاه توانستند بخش زیادی از مبالغ بازیکنان را پرداخت کنند.اما کماکان هیچ پولی به کادر فنی داده نشده است.طبق قول خانواده عباسی در این چند وقت اخیر و در صورت رسیدن پول،اعضای کادر فنی هم مبالغ شان را دریافت خواهند کرد.امیدوارم شرایطی پیش بیاید که در ادامه فصل مسئولان باشگاه به تعهدات شان نسبت به بازیکنان پایبند باشند تا اعضای تیم با انگیزه فراوان برای موفقیت سیاه جامگان گام بردارند.

وی درپاسخ به این سوال که در تعطیلات تمرینات این تیم برگزار خواهد شد یا خیر،پاسخ داد: بله، با توجه به اینکه در روز جمعه یک بازی حساس مقابل شاگردان دست نشان در پیش داریم،تمرینات تیم پایدار است.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره اینکه چه کسی عهده دار سرمربیگری این تیم در لیگ برتر است،بیان داشت: در تیم ما خداداد عزیزی همه کاره است.شاید کارت مربیگری وی صادر نشده باشد اما تمامی نکات را وی در تمرینات به بازیکنان گوشزد می کند.خداداد پس از بازی با استقلال خوزستان صلاح دید که منصور شفیعی در نشست خبری بعد از بازی شرکت کند و پاسخگوی اصحاب رسانه باشد.باید بگویم کارها در تیم ما به صورت مشترک اجرا می شود.

دهقانی درمورد اینکه در نیم فصل خداداد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب خواهد شد یا خیر، گفت: تمام اعضای تیم با انتخاب وی به عنوان سرمربی در تیم موافق هستند.زیرا از زمانی که وی به مجموعه تیم اضافه شد کارهای زیادی را برای بازیکنان انجام داده است. البته نظر نهایی را در این باره خود خداداد اتخاذ می کند که آیا تمایلی برای سرمربیگری تیم در ادامه فصل دارد یا خیر.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره بازی با استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر بیان کرد: با توجه به این تیم در فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کرده بود و تغییر تحولاتی که در تیمش به وجود آورده بود،نفرات این تیم توانستند از جناحین روی دروازه ما موقعیت های زیادی را خلق کنند.از طرفی مهاجمان این تیم روز سخت و دشواری را برای خط دفاع ما ایجاد کرده بودند.

دهقانی در پایان خاطر نشان کرد: طبق آنالیزی که در طول هفته روی این تیم انجام داده بودیم، تا حدود زیادی موفق شدیم راه های نفوذ این تیم را خنثی کنیم تا نتوانند روی دروازه ما موقعیت هایی را ایجاد کنند.در نیمه اول با تدابیر کادر فنی توانستیم بازی را با نتیجه مساوی به رختکن برویم.اما در نیمه دوم بازیکنان با بی دقتی تمام نتوانستند از موقعیت های خودشان استفاده کنند تا این بازی را در نهایت با نتیجه مساوی صفر به صفر به پایان برسانیم.کادر فنی از تلاش تمام بازیکنان تیم رضایت دارد و همین که در خانه حریف یک امتیاز بدست آوریم برای ما یک نتیجه قابل قبول محسوب می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار