22 صیاد غیرمجاز آبان امسال در آب‌های ساحلی مازندران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علیرضا ندایی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران گفت: با تلاش ماموران این یگان ، 27 گرم خاویار، 66 کیلوگرم ماهی خاویاری، 52 قطعه ماهی استخوانی و بیش از 14 هزار رشته دام غضروفی و فلس‌دار غیرمجاز در این مدت در آب‌های ساحلی مازندران کشف و ضبط شد.

وی افزود: 22 نفر از صیادان غیرمجاز نیز به‌عنوان متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران به جمع‌آوری 8 باب کومه صیادی غیرمجاز اشاره کرد و گفت : بیش از 26 هزار عدد کرف صیادی، 6 دستگاه لاکش، 5 فروند قایق پارویی و بدنه قایق، 4 دستگاه انواع موتور دریایی سبک و سنگین، 215 عدد لنگر صیادی، 4 دستگاه ماشک و 2 دستگاه یدک‌کش از صیادان غیرمجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ علیرضا ندایی افزود : 159 قطعه ماهی خاویاری نارس آبان امسال از متخلفان کشف و ضبط و توسط یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران در دریا رهاسازی شد.

وی با بیان اینکه آبان امسال 22 مرحله عملیات و گشت مشترک با یگان انتظامی و پایگاه‌ها انجام شد، گفت : بیش از هزار و 500 ایست و بازرسی و سرکشی از صیدگاه‌ها، لنج‌ها و قایق‌ها و در مجموع 3هزار و 683 نفر ساعت گشت دریایی و ساحلی صورت گرفت.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران از مردم خواست تا هرگونه تجاوز غیرقانونی به ذخایر دریای خزر را به شماره تلفن 35289555 ستاد خبری مستقر در بابلسر اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.