کارشناس دو و میدانی کشورمان گفت :امیدوارم کیهانی در این نشست که با حضور تمام اعضای این کنگره برگزار می شود،بتواند از این کنگره برای ارتباط گیری و رایزنی کسب کرسی در انتخابهای پیش رو استفاده کند.

بیژن شادمهر در گفت و گو با خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد وضعیت فعلی دو و میدانی بیان کرد: در این چندسال اخیر، فدراسیون نتوانسته است از رده های پایه ورزشکاران زیادی را به رده بزرگسالان معرفی کند.ازطرفی همین دوندگان که برای رسیدن به پله های ترقی تلاش می کنند، فدراسیون امکانات مناسبی را در اختیار آنها قرار نمی دهد تا با تمام توان برای پیشرفت دو و میدانی تلاش کنند.

وی ادامه داد: ما شرایطی را ایجاد نکرده ایم که مربی را آموزش دهیم، ما مربیانی هم در اختیار داریم اما امکان جذب آنها را نداریم، کدام مربی ما حقوق و دستمزد خود را به درستی دریافت کرده است؟ بنابراین آن مربیانی هم که در اختیار داریم از جیبشان هزینه می کنند که واقعا مایه نگرانی است.

کارشناس دو و میدانی کشورمان با اشاره به حضور مجید کیهانی در کنگره جهانی تصریح کرد: امیدوارم کیهانی در این نشست که با حضور تمام اعضای این کنگره برگزار می شود،بتواند از این کنگره برای ارتباط گیری و رایزنی کسب کرسی در انتخابهای پیش رو استفاده کند. کرسی داشتن در کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و فدراسیون جهانی این رشته می تواند آغاز گر فصل نویی در دوومیدانی ایران باشد.

وی درمورد وضعیت احسان حدادی گفت: از وضعیت این قهرمان ارزنده کشورمان و نوع تمریناتش اطلاع دقیقی ندارم اما امیدوارم بتواند در مسابقات پیش رو مانند گذشته برای کشورمان عناوین قابل توجهی را بدست اورد.

شادمهر در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم ورزشکاران کشورمان در این فرصت باقیمانده تا مسابقات قهرمانی آسیا بدون دغدغه تمرینات شان را پیگیری کنند تا در آن مسابقات بتوانند برای ایران نتایج مناسبی را بدست آورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار