دونده سرعت کشورمان گفت: مربی فرانسوی تا حد زیادی با نقاط ضعف و قوت من آشنا شده و باید ایرادهای تکنیکی ام را برطرف کنم.

حسن تفتیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آماده سازی خود بیان کرد: هرچند تا پایان سال 95 در مسابقه خاصی شرکت نمی کنم اما قرار است زیرنظر مربی جدیدم اردوی طولانی مدتی را در فرانسه برگزار کنم. امیدوارم با انجام تمرینات مناسب در این اردو به اهداف تعیین شده دست یابم.
 
وی افزود: خوشبختانه بهمن ماه در 2 تورنمنت مهم داخل سالن شرکت کردم و مربی ام توانست نقاط ضعف و قوتم را در این رقابت ها به خوبی تشخیص دهد. باید ایرادهای تکنیکی خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنم تا برای مسابقات فضای باز که در سال 96 برگزار می شود، به اوج آمادگی برسم.
 
تفتیان درباره مسابقات آتی خود تصریح کرد: سال آینده باید در مسابقات مهمی چون قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی های کشورهای اسلامی شرکت کنم. البته طبق نظر "اوتانون گای" مربی فرانسوی ام در چند مرحله از رقابت های " لیگ الماس" و "لیگ جهانی" حاضر می شوم.
 
دونده سرعت کشورمان درمورد حمایت فدراسیون دوومیدانی از برنامه هایش اظهار داشت: فدراسیون تمام تلاش خود را برای به موقع انجام شدن برنامه ها و رسیدن من به اوج آمادگی به کار گرفته است. هرچند دوری از خانواده و وطن واقعا دشوار است اما باید از اعضای خانواده ام تشکر کنم که در این مسیر سخت یاورم بوده اند و با دعای خیر خود به من کمک کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار