گرگان؛

جدایی دین از سیاست توطئه استعمار

امام جمعه گرگان گفت: جدایی دین از سیاست توطئه استعمار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به 16 آذر، روز دانشجو، گفت: دشمن می‌خواهد با این توطئه به اهداف خود برسد و امروز در حال ترویج این موضوع است و دانشجویان باید بدانند این یک دام است.

امام جمعه گرگان افزود: امروز دانشگاه و دانشجویان ما در کشور باید بدانند که چه نقشی مهمی را می‌توانند در پیشرفت کشور ایفا کنند.

وی ادامه داد: اردوهای مختلط در دانشگاه‌ها یک خطر است.  امروز به دلیل آنکه دشمن از هر راهی که برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم وارد شده  و به نتیجه نرسیده، به دنبال آن است دانشگاه را از مسیر انقلاب منحرف کند که دانشجویان باید در این راه دقت کنند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: دانشجویان ما در پیروزی انقلاب نقش بسیار حساسی داشته و دارند و به همین دلیل دانشجویان باید بیدار باشند و با بصیرت عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به پشت‌ سر گذاشتن چند روز سرمای کم سابقه در استان و پیش رو بودن فصل زمستان، گفت: امروز همه ما باید در مصرف گاز صرفه‌جویی کنیم تا مشکلی در استفاده از این نعمت خدادادی نداشته باشیم.

وی با گرامیداشت 7 آذر، سالروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: نیروی دریایی ایران نه تنها در آبهای داخلی کشور، بلکه در آب‌های بین المللی هم فعال است و کمک‌های آن شامل کشتی‌های دیگر کشورها هم می‌شود.


امام جمعه گرگان با اشاره به دهه ترویج فرهنگ وقف افزود:  فلسفه وجودی وقف کمک به راه خدا و نیازهای مردم است.

وی همچنین با اشاره به نیاز کشور به توسعه بخش سلامت و درمان، ادامه داد: حتی اگر یک فرد به تنهایی نمی‌تواند کار بزرگی در وقف انجام دهد، چندین نفر جمع شوند و بر اساس نیاز جامعه به مردم کمک کنند که بخش سلامت یکی از آن‌ها است.


انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.