گرگان؛

گلستان الگوی وحدت برای جهان اسلام

امام جمعه گرگان گفت: استان گلستان می تواند الگوی وحدت برای جهان اسلام باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خطبه های امروز نماز جمعه  با تبریک هفته وحدت و اشاره به الگو بودن استان در این موضوع افزود: در دیدار هفته گذشته ستاد تجلیل از شهدای گلستان با رهبر معظم انقلاب،  وضعیت استان بخصوص مساله وحدت را توضیح دادیم و ایشان هم توجه خاصی به وحدت داشتند و بسیار خوشحال بودند که استان این شرایط را دارد و تاکید کردند این وضعیت مورد رضایت خدا است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ادامه داد: امروز باید مراقب باشیم دشمن اسلام بین مسلمانان جدایی نیندازد زیرا تفرقه یکی از برنامه های دشمن است و باید مراقب باشیم در دام دشمن نیفتیم.

وی گفت: برنامه‎های اجلاسیه شهدا در استان گلستان هم به شکل مطلوبی در حال برگزاری است و یکی از عوامل بیمه شدن انقلاب اسلامی همین تجلیل از شهدا است.

آیت الله نورمفیدی با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) افزود: امام تجسم ذات اقدس الهی است و منصب امامت بسیار بزرگ و باعظمت است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: دولت در ایام دفاع مقدس نقش پررنگی داشت و فردا هم تجلیل از شهدای کارمند است امیدواریم با تلاش مسئولان چشم‌انداز 20 ساله محقق شود تا ایران اسلامی به جایگاه رفیع علمی، اقتصادی  برسد.

وی گفت: روز یکشنبه هم بزرگداشت شهدای روحانی است. همانطور که هفته قبل بزرگداشت شهدای دانشجو و اهل سنت را داشتیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان با یادآوری خسارت های فراوان کشاورزان گلستان در سرما اضافه کرد: از دولت مصرانه می‎خواهیم همانطور که به کشاورزان استان مازندران توجه شد بین کشاورزان گلستان تبعیض نباشد و دولت فکری برای جبران خسارت کند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.