کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تا روز شنبه در بیشتر مناطق استان اصفهان۲ تا ۴ درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اداره کل هواشناسی استان اصفهان  اعلام کرد: تحلیل نقشه ‌های هواشناسی بیانگر عبور سامانه ناپایدار از استان است.
بر این اساس امروز شاهد ابرناکی و بارندگی و ریزش برف در ارتفاعات در بیشتر مناطق استان و گاهی نیز وزش باد شدید که در بعضی مناطق منجر به طوفان می شود و مه آلودگی سطح راه ها خواهیم بود.
فردا، شنبه شاهد جوی آرام در استان خواهیم بود.
در شبانه روز گذشته، شهرستان های فریدونشهر و چادگان با 55.8 و 35 میلی متر بارش، بیشترین سهم بارندگی در استان اصفهان را به خود اختصاص دادند.
پس از شهرستان های یاد شده خوانسار با 25.6 میلی متر، داران با 28.4 میلی متر، بوئین میاندشت با 26 میلی متر ، سمیرم با 14.2 میلی متر، نجف آباد با 11.6میلی متر و گلپایگان با 10 میلی متر بیشترین سهم بارش های استان اصفهان را به خود اختصاص دادند.
میزان بارش در مدت یاد شده در مبارکه 5.2 میلی متر، شهرضا پنج میلی متر ، میمه چهار میلی متر و اصفهان سه میلی متر گزارش شده است.
گرمترین نقطه استان اصفهان امروز جمعه خورو بیابانک با 19 درجه و سردترین، علویجه با صفر درجه سانتیگراد بوده است.
هوای کلانشهر اصفهان برای روز شنبه، صاف تا قسمتی ابری و مه صبحگاهی گاهی وزش باد و برای روز یکشنبه، صاف تا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی گاهی وزش باد پیش بینی شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.