فراخوان حضور رسانه ها در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر اعلام شد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی وجدانی؛ مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با بیان این مطلب اظهار داشت: از امروز فراخوان حضور رسانه ها در جشنواره موسیقی فجر آغاز شده و صرفا رسانه های دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند درخواست خود را برای حضور در جشن بزرگ موسیقی ایران، به دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر ارسال کنند تا پس از بررسی به درخواست ها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: اولویت ما در بخش رسانه برای این دوره از جشنواره شامل رسانه هایی خواهد شد که دغدغه موسیقی داشته و به جشنواره موسیقی فجر پرداخته باشند. این رسانه ها چه با رویکرد انتقادی و چه غیر انتقادی در جشنواره حضور خواهند داشت.

وی ابراز داشت: متاسفانه در ماه های اخیر که به این رویداد بزرگ موسیقایی نزدیک می شویم تعداي برای دریافت کارت جشنواره اقدام مي كنند كه متاسفانه با بررسي عملكرده يكساله ي آنان متوجه مي شويم موسيقي نه تنها موضوع اصلی آنان نبوده بلكه اصلا به اين موضوع نيز نمي پردازند و صرفا جهت حضور در جشنواره اقدام مي كنند ، این گروه از رسانه ها اولویت سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر نخواهند بود.

وجدانی در ادامه گفت:در سي و دومين جشنواره بين المللي موسيقي فجر براي رسانه ها سهيمه هايي در نظر گرفته شده است كه به اطلاعشان خواهد رسيد.

وی ادامه داد: رسانه های متقاضی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 30 آذر مهلت دارند، آمادگی خود برای حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر طی نامه رسمی همراه با عكس و ممهور به مهر رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال كنند.

وجدانی در پایان افزود: وظیفه روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر این است که در جشن بزرگ موسیقی ایران پذیرای رسانه هایی باشد که دغدغه آنها واقعا موسیقی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار