کرمانشاه؛

برپایی نمایشگاه دستاوردی پژوهش وفناوری در کرمانشاه

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کرمانشاه،امروز (۱۳آذر) با حضور استاندار و جمعی از مسئولین افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان از ۱۳ تا ۱۵ آذر در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه پذیرای علاقمندان به این عرصه خواهد بود.

این نمایشگاه با حضور۳۰ دستگاه اجرایی و پژوهشی شامل دانشگاه ها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، فن بازار، پارک علم و فناوری و مراکز رشد برگزار می شود.

 ۷۰ واحد فناور پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

ایجاد بستری مناسب برای تکریم فناوران، پژوهشگران و نخبگان عرصه علم و فناوری، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فناوران و نوآوران و کشف استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی، ایجاد انگیزه در مخترعان، مبتکران، نوآوران و فن‌آفرینان داخلی، گسترش تجربه‌های علمی و فنی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری علمی بین محققان و فراهم‌سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان این حوزه‌ها از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

غرفه پارک علمی کودکان، تکنولوژی در صنایع دستی، صنایع شیمیایی، بازی های فکری و سرگرمی، کارگاه های ایده تا محصول و برنامه های جذاب خانه رباتیک کرمانشاه از برنامه های جنبی این نمایشگاه خواهد بود و برای نخستین بار در استان نظر سنجی الکترونیکی و برگزاری مسابقه و انتخاب ایده‌های برتر در این نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

حضور صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر زاگرس به عنوان عامل استانی صندوق شکوفایی و نوآوری و صندوق کارآفرینی امید به عنوان صندوق حامی کارآفرینی از بخش های ویژه این نمایشگاه خواهد بود.

همچنین شتاب‌ دهنده فناوری تیک به عنوان اولین شتاب دهنده فناوری غرب کشور در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه مسوولیت برگزاری این نمایشگاه را عهده‌دار است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.