مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان گفت: آبان ماه سال جاری 38موردآتش سوزی و 48 مورد عملیات امداد و نجات در سمنان به وقوع پیوسته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل پورافزود: در آبان ماه سال جاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان حدودا به  2116 تماس که با سامانه 125 زده شده، پاسخ داده است که از این میزان تماس با مجموع 34 ساعت و 15 دقیقه عملیات اطفاء و امداد و نجات به کار خود پایان داده است.
به گفته وی آتش نشانان 38مورد حوادث آتش سوزی را در این ماه پوشش دادند که علل حریق های رخ داده شامل بی احتیاطی ، نقص فنی خودرو و ... بوده که از میزان بیشترین تعداد آن (25 مورد)به معابر ( ساختمان های متروکه و فضای سبز، باغ و مزرعه) اختصاص دارد.
اسمعیل پور خاطرنشان كرد: ماموران آتش نشانی شهرستان سمنان در این ماه در48موردحادثه جداگانه شامل باز کردن درب منزل و خودرو(محبوسی) ، گیر کردن حلقه یا انگشتر ،تصادف و واژگونی خودرو ، آسانسور و ....شركت داشته وبه شهروندان و هموطنان امداد رسانی نموده و از خطرات ناشی از این حوادث  نجات داده اند که بیشترین آمار حوادث (29 مورد)نیز مربوط به محبوس شدن در آسانسورو محبوسی در اماکن بوده است.
اسمعیل پور در ادامه گفت: تعداد 3 مورد از این حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده که توسط نیروی های عملیاتی به خوبی پوشش داده شده است وتعداد نجات یافتگان در این عملیات ها 49 نفر (مرد و زن ) می باشند که توسط نیروی های عملیاتی امداد رسانی شده اند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.