سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص دعوت وزنه برداران شایسته به اردوی تیم ملی گفت: نفراتی که مدعی حضور در تیم ملی هستند عملکردشان رصد می شود و با رکوردهای ایده آل و آزمایش دوپینگ به اردو دعوت می شوند.

عملکرد تمامی وزنه برداران رصد می شودسجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در خصوص آغاز نخستین مرحله از اردو بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ اظهار کرد: نخستین تمرین تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان با نفرات جدید از صبح امروز (شنبه13 آذر) در کمپ تیم ملی آغاز شد. در این جلسه تمرینی 11 وزنه بردار حضور داشتند. یاسین باقری و میثم زارعی دو وزنه بردار دعوت شده به اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی شدید مواجه شدند و باید جراحی می کردند که با صلاحدید بنده در این مرحله حضور نخواهند داشت و با هماهنگی فدراسیون وزنه برداری محمد زارعی و علی مکوندی جایگزین آنها خواهند شد.

وی ادامه داد: حسین سلطانی دیگر وزنه بردار دعوت شده به این مرحله، فردا (یکشنبه 14 آذرماه) به اردو ملحق می شود.همچنین وزنه بردارانی هم اکنون در اردوی تیم ملی حاضر هستند که باید در رقابتهای جام باشگاههای آسیا ( 23 تا 27 آذرماه در قطر) حضور داشته باشند برهمین اساس قبل از اعزام در اختیار تیم های خود قرار می گیرند.

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن در خصوص برنامه ریزی کادر فنی برای مرحله های آتی اردوهای تیم ملی گفت: مرحله نخست اردو تا 30آذر  ادامه پیدا می کند و از 5 دی نیز 5 تا 7 وزنه بردار برتر مرحله نخست بعلاوه نفرات اصلی تیم ملی بزرگسالان به مرحله بعدی اردو اضافه می شوند.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه آیا باز هم نفرات جدید به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند؛ گفت: تقسیم بندی در اردوهای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در مراحل مختلف اردو لحاظ شده است و نوبت به نوبت نفرات برگزیده را به تیم ملی دعوت می کنیم. وزنه بردارانی که در مسابقات لیگ، قهرمانی کشور و جام باشگاههای آسیا رکوردهای خوبی را ثبت کنند در مرحله آتی به اردو خواهند آمد.

انوشیروانی ادامه داد: همچنین نفراتی نیز مدعی حضور در تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان هستند عملکردشان رصد خواهد شد و پس از اطمینان از بحث آزمایش دوپینگ با رکوردهای ایده آل به اردو دعوت می شوند.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا اردوی خارج از تهران را نیز در برنامه دارند؛ خاطرنشان کرد: اردوهای خارج از تهران هم خواهیم داشت که پس از هماهنگی با فدراسیون و بررسی شرایط، این اردوها در آینده برپا خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار