پیشکسوت وزنه برداری معتقد است در نظر گرفتن رکورد ورودی برای حضور وزنه برداران در اردوی تیم ملی الزامی نیست و کادر فنی باید در این باره تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کوروش باقری مربی و پیشکسوت وزنه برداری در گفت و گو با رادیو ورزش درخصوص رکوردهای ورودی در نظر گرفته شده توسط کمیته مربیان و سرمربیان تیم های ملی اظهار داشت: هر سیاست گذاری و استراتژی را که مربیان لحاظ می کنند، قطعاً باید یک منطق عامه پسند داشته باشد. به اعتقاد من برای ورود وزنه برداران در اردوی تیم ملی لزومی نیست که رکورد ورودی تعیین شود؛ معمولاً رکوردها را برای مسابقات می گذارند تا به لحاظ تعداد شرکت کننده و کیفیت بتوانند رقابتها را کنترل کنند.

وی ادامه داد: سرمربی و کادرفنی این اختیار را دارد که نفراتی که صلاح می داند را دعوت کند و نیازی نیست که رکورد ورودی اعلام شود. اکنون این سوالات مطرح است که آیا رکوردگیری برای همه ورزشکارانی که طی 2 روز اخیر وارد تیم ملی شده اند، اعمال شده است؟ در صورتیکه هیچ کس نتوانست رکوردهای ورودی را بزند، آیا اردوی تیم ملی تعطیل خواهد شد؟

باقری افزود: در مسابقات آسیایی سال گذشته، تعدادی از ملی پوشانمان مدال گرفتند، در حالیکه اصلاً به این رکوردها نرسیدند؛ یعنی باید این وزنه برداران به رقابتهای آسیایی اعزام نمی شدند؟! نکته دیگری که وجود دارد این است که مربیان تیم ملی باید نقش اثرگذاری خود را نشان دهند؛ اگر قرار باشد ورزشکاری در استان و خانه خود به حداکثر رکوردها برسد، پس نقش و وظیفه مربیان و فدراسیون چه خواهد بود؟! اگر مربیان توضیح دهند که هدف از این کار چه بوده، بسیاری از ابهامات از بین خواهد رفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار