استاندار فارس گفت: با پیگیری‌ های انجام شده هیئت دولت پذیرفته است که سهم بودجه عمرانی فارس از 3.8 درصد به حدود 7 درصد افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد علی افشانی استاندار فارس در شورای برنامه ریزی استان فارس با بیان اینکه امسال قرار بود بودجه عمرانی ملی کاهش یابد اما به دلیل موفقیتی که در اوپک به وجود آمد و افزایش قیمت نفت را به دنبال داشت دولت خبر از افزایش بودجه عمرانی داده است، گفت: مدیران استانی باید از این فرصت استفاده کنند و به دنبال افزایش سهم اعتبارات ملی استان باشند.
افشانی با بیان اینکه سهم اعتبارات عمرانی ملی استان متناسب با شاخص ‌های استان نیست افزود: با پیگیری‌ های انجام شده هیئت دولت پذیرفته است که سهم بودجه عمرانی فارس از 3.8 درصد به حدود 7 درصد افزایش یابد.
وی با بیان اینکه مدیران اجرایی باید موضوع بودجه را به روز دنبال کنند زیرا در شرایط کمبود منابع اگر مدیران اجرایی از جذب بودجه غافل شوند وضعیت استان خوب نخواهد بود ادامه داد: مدیران اجرایی باید از همین الان به فکر بودجه سال بعد باشند زیرا شما نماینده مردمی هستید که امروز نگران اشتغال و سایر مشکلات هستند.
استاندار فارس تصریح کرد: پارسال تخصیص اعتبارات عمرانی استان فارس 78 درصد بوده که نسبت به میانگین کشوری که 66 درصد بوده رقم خوبی است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار