کرمان؛

دانشجویان هوشیار باشند نبود معنویت راه نفوذ دشمن

فرماندار منوجان گفت :دانشجویان باید دارای هویت فرهنگی بوده و در کنار آن بصیرت فرهنگی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین صادقی فرماندار منوجان به مناسبت روز دانشجو گفت :16 آذر در تاریخ کشور برگی زرین و افتخارآمیز در ارتباط با مبارزه با استکبار جهانی است که دانشجویان ایران آغاز کردند.

فرماندار منوجان با اشاره به اهمیت روز دانشجو و استکبارستیزی توسط دانشجویان گفت: اگر کسی تلاش کند تا قشر دانشجو نادیده گرفته شود، زیر پای خود را خالی کرده است.

وی افزود: باید به دانشجویان نگاه ویژه‌ای شود، چرا که رشد و شکوفایی کشور و تضمین آینده ایران در دست دانشجویان است.

صادقی تربیت دانشجو را علاوه بر آموزش علم، آموزش فرهنگ دینی دانست و گفت: دانشجویان باید دارای هویت فرهنگی بوده و در کنار آن بصیرت فرهنگی داشته باشند و به لحاظ فرهنگی فعال باشند.

فرماندار منوجان بیان کردد: نبود معنویت در دانشجویان موجب نفوذ دشمنان به فرهنگ و ارزش‌های دینی جوان‌ها و دانشجویان می‌شود.

وی افزود :آینده ملت متعلق به دانشجویان است و دانشجویان نباید نسبت به دانشگاه و جامعه خود بی‌تفاوت باشند، چرا که دانشگاه محل تولید علم و اندیشه بوده و دانشجو انتقال دهنده این اندیشه‌ها در قالب‌های سازنده به جامعه است.

صادقی اضافه کرد :برنامه‌‌ریزی چنین مناسبت‌هایی را بر عهده دانشجویان است و اجرای سیاست‌های دانشگاهی به‌عهده متولیان دانشگاه است.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: نفوذ دشمن ، معنویت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار