سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: انتظار داریم به تیم ملی فوتسال کشورمان به چشم تیم سوم جهان نگاه کنند و کمک کنند این جایگاه را بهبود ببخشیم.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص 2 دیدار دوستانه با روسیه اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال و همانطور که از قبل برنامه ریزی کرده بودیم قرار است تیم ملی فوتسال از تمامی فیفا دی های خود استفاده کند تا بتواند در رده های بالای رنکینگ جهانی بماند، تیم روسیه نیز هر ساله با ما بازی های تدارکاتی زیادی انجام می دهد و این بارهم به همراه تیم امید خود به ایران می آیند در این 4 بازی، دیدار امیدها بسیار برای ما اهمیت دارد زیرا مسابقات قهرمانی آسیا بسیار نزدیک است و تیم های اول و دوم آن مسابقات تنها تیم های از قاره کهن هستند که در مسابقات المپیک زیر 17 سال شرکت می کنند.

وی ادامه داد: ما سعی می کنیم که بازیکنانمان در دیدار برابر روسیه که نایب قهرمان جهان است آب دیده شوند و نفراتی که قابلیت حضور در تیم ملی را دارند بشناسیم و خیالمان بابت جانشینان بازیکنان اصلی تیم ملی راحت باشد. سعی ما بر این بوده که بهترین ها را دعوت کنیم البته بازهم بازیکنان زیادی هستند که لایق حضور در تیم ملی اند اما دست ما بسته است و سعی می کنیم در اردوهای بعدی از نفرات بیشتری استفاده کتیم. به هر حال انتظار داریم به تیم ملی فوتسال کشورمان به چشم تیم سوم جهان نگاه کنند و کمک کنند این جایگاه را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در مورد شرایط نامطلوب میزبانی از تیم روسیه و وضعیت نامناسب سالن هندبال برای برگزاری این دیدار گفت: همانطور که در جریان هستید فدراسیون برای گرفتن سالن آزادی بسیار تلاش کرد اما موفق نشد و سالن هندبال هم با همکاری مسئولان تیم تاسیسات دریایی و وحید شمسایی گرفتیم البته نظر شخصی بنده بر این است که بازی ها در شهرستان ها برگزار شود و این مشکلی است که در تهران وجود دارد. امیدوار هستم که در روزهای دوشنبه و سه شنبه مردم عزیز کشورمان به سالن بیایند و تیم ملی کشورشان را حمایت کنند، ما هم برای مردم و کشورمان بازی می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار