سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است اگر می خواهیم در سطح اول دنیا بمانیم باید بازی تدارکاتی بسیاری داشته باشیم.

ناظم الشریعه: پیگیر برگزاری دیدار با کراوسی هستیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه گفت: تیم ملی فوتسال ایران اکنون در شرایطی به سر می‌برد که جزو ۳ تیم برتر جهان است و حریف قدری برای کشورهای دیگر به حساب می‌آید. بر همین اساس برای حفظ جایگاه خود و ارتقاء آن باید بازی‌های دوستانه مختلفی را برگزار کنیم تا ملی پوشان در آمادگی کامل به مصاف حریفان خود بروند.

 

وی در ادامه بیان کرد: باید در بهترین رده قرار بگیریم و فکر می‌کنم برای تحقق این امر نیازمند بازیهای تدارکاتی اروپایی هستیم. بازی‌های آسیایی برای ما خوب است اما تاثیری که در مسابقات دوستانه و بین المللی اروپایی وجود دارد، در آسیا کمتر شاهد آن هستیم. بازیکنان نیاز دارند بدنشان به بدن بازیکنان اروپایی بخورد تا تجربه بالاتری کسب کنند.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه افزود: باید از تمام روزهای مخصوص فیفا استفاده کنیم. قرار بود تا در بهمن ماه یک بازی دوستانه با اوکراین داشته باشیم که فعلا منتفی شده است. طی درخواستی که به کفاشیان ارائه داده‌ام درخواست بازی با کرواسی را داشته‌ایم که امیدوارم این امر محقق شود.

 

ناظم الشریعه در پایان گفت: هدف از برگزاری بازی‌های دوستانه حضوری موفق در بازی‌های داخل سالن که شهریور برگزار می‌شود بوده و در همین راستا کارهای تمرینی خود را برگزار خواهیم کرد. پس از پایان لیگ قصد داریم تا شرایط اردویی را برای ملی پوشان فراهم کنیم تا با هماهنگی و اجرای تمرینات مختلف، در بازیهای پیش رو موفق باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار