مهمترین خروجی دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان و دبیر کل کنفدراسیون قایقرانی آفریقا قوت گرفتن احتمال میزبانی دریاچه آزادی از قایقرانان آفریقایی بود.

دریاچه آزادی میزبان پاروزنان آفریقایی می شود غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مذاکراتی که با دبیر کل کنفدراسیون آسیا داشت اظهار کرد: مذاکرات ما در خصوص استفاده از امکانات 2 کشور بود، با توجه به اینکه کشور کنیا پیست اسلالوم مناسبی برای تمرین دارد ما قصد داریم پاروزنان رشته اسلالوم را به کنیا بفرستیم تا از پیست اسلالوم آنها برای انجام تمریناتشان بهره ببرند.
 
وی افزود: همچنین در این مذاکرات قرار شد پاروزنان کنیایی به کشور ما بیایند و از پیست ایران به منظور انجام تمرینات آبهای آرام استفاده کنند و به این صورت از امکانات همدیگر به منظور ارتقای هم بهره ببریم.  
 
امینی در ادامه بیان کرد: اگر بخواهیم بین مربیان خودمان و آنها مقایسه ای داشته باشیم و تبادل مربی صورت گیرد باید بگویم که مربیان ما حرفه ای تر از مربیان کشور کنیا هستند و در بحث آموزش متکی هستیم.
 
 رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص اینکه از چه زمانی با کشور کنیا تبادل امکانات خود را آغاز می کنند خاطر نشان کرد: زمانی در خصوص استفاده از امکانات دوکشور تعیین نشده است فقط سیف الدین پاتوا عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی و دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی قاره آفریقا برای  بازدید از تجهیزات ما به ایران آمد.

وی در خصوص کمبود امکانات رشته روئینگ تاکید کرد: تا به حال گله ای از مربیان روئینگ نشنیدم اما اگر کسی کمبودی دارد می تواند  حضوری این مسئله را مطرح کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار