اجتماع بزرگ طلایه داران بصیرت 8 دی ماه در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز با اعلام این خبر در نشست هماهنگی بر هرچه برگزار شدن یوم الله 8 دی ماه تاکید کرد و گفت: برای اجرای هرچه بهتر برنامه های 8 و 9 دی ماه در گیلان 142 پیشنهاد از سوی دستگاه ها و نهادهای مختلف استان ارائه شده است تا برنامه های این روز به بهترین شکل اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با اشاره به پیشتازی مردم ولایتمدار گیلان در 8 دی ماه 1388 یک روز زودتر از سایر استان ها افزود: به همین دلیل 2 برنامه اصلی در گیلان در تاریخ های 8 و 9 دی ماه به اجرا در می آید.

وی خاطرنشان کرد: مراسم 8 دی ماه ساعت 10 صبح چهارشنبه در میدان شهدای ذهاب و با حضور گسترده گیلانیان ولایتمدار برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: همچنین مراسم ویژه ای از سوی بسیج ادارات ساعت 10 صبح پنج شنبه 9 دی ماه در سالن اجتماعات بانک صادرات استان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم در مراسم گرامیداشت 8 و 9 دی ماه سال گذشته افزود: 9 دی شاخص انقلاب اسلامی است و مردم با حضور حماسی خود توطئه های دشمنان را ناکام کردند و به آنان فهماندند که ملت ایران همواره برای پیروی از ولایت فقیه و ارزش های اسلامی حضوری گسترده دارند.

در این مراسم هر یک از شرکت کنندگان نظرات و پیشنهادهای خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن ویژه برنامه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با عنوان اجتماع باشکوه طلایه داران بصیرت در 8 و 9 دی ماه ارائه کردند.




انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.