اردبیل؛

فعالیت 2 هزار نفر عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از فعالیت نزدیک به 2 هزار نفر عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی در مراسم تجلیل از داوطلبان هلال احمر شهرستان نمین با اشاره به اینکه نزدیک به 2 هزار نفر عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان اردبیل فعالیت می کنند گفت: بالغ بر 10 برنامه نکوداشت برای تجلیل از خدمات بشردوستانه این داوطلبان در سطح استان انجام می گیرد.

وی افزود: در چند سال اخیر خیرین اردبیل برای احداث ساختمان هلال احمر این شهرستان زمینی به مساحت 500 متر مربع و به ارزش 110 میلیارد ریال به جمعیت هلال احمر استان هدیه کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: کمک 4 میلیارد ریالی برای احداث و تکمیل پایگاههای بین شهری و همچنین اهدا 2 هکتار زمین در شهرستان کوثر برای احداث ساختمان هلال احمر این شهرستان از جمله اقدامات پسندیده دیگری است که خیرین در استان اردبیل انجام داده اند.

غیبی با بیان این مطلب که در قالب طرح همای رحمت و فرشتگان بالغ بر یک میلیارد ریال از سوی مرم خیر و نوع دوست استان کمک رسانی شده است اظهار داشت: در شهرستان نمین نیز در قالب همین طرح ها بالغ بر 100 میلیون ریال کمک های بشردوستانه جمع آوری شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه قدرت مردمی پشتوانه فعالیت های نوع دوستانه هلال احمر است افزود: جمعیت هلال احمر حلقه اتصال توان و مکنت توانمندان به نیاز نیازمندان با حفظ عزت و کرامت انسانی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.