مسابقات بدمینتون رنکینگ جوانان دختر با مشخص شدن نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی در اصفهان پی گیری شد.

صعود عابد خجسته به نیمه نهایی رنکینگ بدمینتون جوانانبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان دختر (جام میش مرغ) که به میزبانی اصفهان در روزهای سیزدهم و چهاردهم آذر در جریان است با شناخت بازیکنان راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

در مرحله نیمه نهایی ثمین عابد خجسته که یکی از بهترین ملی پوشان رده سنی جوانان است، با هاجر شهسواری دیدار دارد و هدیه شمس نیز با یگانه کرمانی مسابقه خواهند داد.

همچنین در قسمت دونفره این پیکارها یگانه تفرشی  و آیدا فاضلی از تهران، یاسمن متاجی و بیتا چراغی از توابع تهران، سحر احمد آبادی و الهه سپیدان از تهران ، عسل فتوحی و زهرا کهریزی از البرز با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی رقابت های دونفره راه یافتند.

بنابراین در مرحله نیمه نهایی دونفره این پیکارها یگانه تفرشی و آیدا فاضلی با یاسمن متاجی و بیتا چراغی دیدار خواهد داشت و سحر احمدآبادی و الهه سپیدان با عسل فتوحی و زهرا کهریزی به رقابت خواهند پرداخت.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان دختر در روزهای سیزدهم و چهاردهم آذر ماه جاری در شهر اصفهان با حضور  مددی نائب رئیس فدراسیون برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار