مجموعه عروسکی «ماماهوت» با درنظرگرفتن پروژه ای بلند مدت،‌کار پیش تولید را بعد از گفتگو با حامیان مالی آغاز می کند.

رزیتا غفاری کارگردان و بازیگر مجموعه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساخت فاز دوم سریال عروسکی «ماماهوت» گفت: این مجموعه تلویزیونی با توجه به زمان صرف شده و پشتوانه فکری،‌ به یک فصل و بازه زمانی خاص منحصر نمی شود و تصمیم برآن است که در چند فاز مختلف به روی آنتن برود.

وی ادامه داد: هم اکنون برای آغاز پیش تولید و تصمیم بر تغییرات اساسی مجموعه تلویزیونی «ماماهوت» در حال مذاکره با حامیان مالی هستیم.

این بازیگر پیرامون تغییرات در فاز دوم ‌سریال عروسکی «ماماهوت» بیان کرد: عمده تغییرات فاز دوم، در وهله اول براساس فیلمنامه و سپس برمحوریت نحوه اجرا و ساخت عروسک ها و دوبله انجام می شود. در واقع این یک روند طبیعی است و کاری که پی درپی ساخته می شود در ادامه پخته تر شده و بین مخاطبان جای خود را باز می کند.

غفاری درباره دوبله انجام شده و انتخاب گروه دوبلاژ اشکان صادقی عنوان کرد: همانند سری اول مجموعه تلویزیونی «ماماهوت»، در فاز دوم هم مسلما کار صداگذاری را به صورت دوبله در استودیو انجام می دهیم.

وی درخصوص حضور مهمانان در بخش کوتاهی از مجموعه عروسکی «ماماهوت»، توضیح داد: هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی درخصوص موضوعی پیرامون سبک زندگی صحبت می کند و ما تصمیم گرفتیم که در کنار دیالوگ و بخش های نمایشی با حضور و گفته‌ی مهمانان صحبت ها را کامل تر کنیم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ملاصدرا» درخصوص بازخوردهای مردمی و مدیران شبکه دوسیما از سریال «ماماهوت» تصریح کرد: در ارتباطی که خودم با مردم داشتم، بازخورد های خوبی در ارتباط با مردم و خانواده ها گرفتیم و با توجه به پیامک و تماس های مردمی به روابط عمومی سازمان، رضایت 99 درصدی مخاطبان را در قبال تبلیغات و اطلاع رسانی کمی که داشت جذب کرده است و همانطور که توقع داشتیم اکثر مخاطبان ما خانواده ها هستند.

غفاری در پایان به حضور کمرنگش در عرصه بازیگری اشاره کرد و گفت: تا به امروز پیشنهاد وسوسه انگیزی نداشتم و انتخابم برای بازیگری است، بعد از مدتها آخرین پیشنهادم همکاری با سعید سلطانی بود که نقش انتخاب شده متناسب با سن و نقش هایی که تا به امروز بازی کرده ام نبود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.