مراسم تقدیر از مدال آوران پارالمپیک توسط سازمان بهزیستی و در محل وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین؛سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، اشرفی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک و جمعی از خانواده بزرگ افراد دارای معلولیت در این مراسم حضور داشتند و از 5 ورزشکار مدال آور پارالمپیکی به نمایندگی از سایر مدال آوران تقدیر شد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم روز جهانی افراد معلول و تجلیل از مدال آوران پارالمپیک ریو اظهار داشت: خرسندم که توفیق پیدا کردم در جمع قوی ترین و با همت ترین افراد جامعه حضور پیدا کنم و از جناب ربیعی و محسنی بندپی برای برگزاری مراسم تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: با توجه به سیاست‌های عمومی دولت بنا داریم شرایط بسیار مناسبی برای ورزش جانبازان و معلولان فراهم کنیم که بتوانند در میادین بین المللی حضوری مقتدر داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ستاد المپیک و پارالمپیک 2020 از همین الان راه اندازی شده و قصدمان این است که بهترین نتیجه را در تاریخ پارالمپیک کسب کنیم همانطور که خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک تا الان زحمات زیادی را برای ورزش جانبازان و معلولین انجام داده با مدیریت برنامه‌ها سعی خواهیم کرد که شرمنده این عزیزان نشویم. دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان با تمام توان در این راستا حرکت خواهد کرد.

در این مراسم از پنج مدال آور پارالمپیکی به نمایندگی از تمام مدال آوران تقدیر به عمل آمد. مجید فرزین دارنده نشان طلای وزنه برداری ریو، همسر بهمن گلبارنژاد رکابزن فقید کاروان پارالمپیک، غلامرضا رحیمی دارنده نشان طلای تیر و کمان ریو، محمد خالوندی ملی پوش طلایی رشته دوومیدانی و حسین رجب پور کاپیتان تیم فوتبال پنج نفره ایران افرادی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار