تیم بسکتبال شهرداری کاشان 2 بازیکن اهل کرواسی و مونته‌نگرو جذب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم بسکتبال شهرداری کاشان که اولین سال حضور خود در لیگ برتر بسکتبال را تجربه می‌کند در ابتدای فصل 2 بازیکن صربستانی به نام‌های ماکسیم کواسویچ و ولادیمیر موویچ را جذب کرد.
با گذشت چند هفته از آغاز سوپرلیگ اما کادرفنی شهرداری کاشان که چندان از عملکرد این 2 بازیکن رضایت نداشتند به آنها اولتیماتوم دادند و در نهایت هم با این 2 بازیکن خارجی قطع همکاری کردند.
حالا شهرداری کاشان اقدام به جذب 2 بازیکن خارجی دیگر کرده است؛ ایوان کولیوویچ که اهل کشور مونته نگرو است و در فصل گذشته سوپرلیگ بسکتبال ایران در تیم شهرداری اراک حضور داشته است. این گارد رأس 32 ساله یک متر و 87 سانتی‌متر قامت دارد.
کولیوویچ یک بار هم در مراسم درفت NBA (مراسمی که در آن تیم‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا NBA در دو راند بازیکنان خوب و آینده‌دار لیگ دانشگاهی آمریکا یا سایر لیگ‌های معتبر دنیا را انتخاب می‌کنند) در سال 2006 حضور داشته اما انتخاب نشده است.
Zvonko Buljan هم دیگر بازیکن خارجی جدید شهرداری کاشان است که متولد سال 1987 میلادی و اهل کرواسی است. او هم سابقه عضویت در تیم بسکتبال شهرداری اراک را در کارنامه خود دارد.
شهرداری کاشان فردا و در هفته ششم لیگ برتر میزبان شهرداری اراک است اما 2 بازیکن جدید این تیم به این بازی نمی‌رسند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.