فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيری قاچاقچی مواد مخدر و کشف 4 کيلوگرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ هادی نصيری ، گفت : در پی کسب خبري مبنی بر جابجايی و پخش مواد مخدر توسط عاملان افيوني در شهرستان نکا موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسيت موضوع، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی، با انجام تحقيقات گسترده و بررسي ميدانی منطقه، موفق به شناسايی محل استقرار قاچاقچی و محل اخفاء مواد مخدر در يکی از روستاهای اين شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصريح کرد : طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی، متهم طی عمليات موفقيت آميز پليسی دستگير شد.

وی گفت : در بررسی نهايی از خودرو توقيف شده، 4 کيلوگرم ترياک در هشت بسته پانصد گرمی که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط گرديد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در پايان با بيان اينكه مبارزه با پديده شوم موادمخدر حد و مرز ندارد و با جديت از سوی پليس دنبال مي شود، به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان خرد موادمخدر و يا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوريت‌های پليسی110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار