ساری،

آموزش مبارزه با موادمخدر برای 200 هزار دانش آموز

200 هزار دانش آموز مازندرانی در زمینه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی اصغر میرزایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیمرغ با اشاره به نقش مهم آموزش و فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر در بین نوجوانان گفت: با هماهنگی اداره آموزش و پرورش تعداد 200 هزار دانش آموز و خانواده آن ها در مازندران امسال در زمینه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه یکی از چالش های اساسی دنیا در قرن 21 مسئله مواد مخدر است، افزود: بیشتر آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد به مواد مخدر است، که در این راستا اقدامات پیشگیرانه بسیار حائز اهمیت بوده و تأکید دولت نیز در این راستا بحث اجتماعی مبارزه با موادمخدر است.

وی به تأکید استانداری مازندران در راستای مردمی و اجتماعی کردن مسئله مبارزه با مواد مخدر و بهره گیری از ظرفیت خیرین و گروه های NA که در واقع پل ارتباطی مسئولین با جامعه هستند، اشاره کرد و افزود: در سال 93 که مصرف شیشه در بین افراد جامعه بسیار بالا بود و با اجرایی شدن طرح کارزار مبارزه با مصرف شیشه و با فعالیت های خوبی که در حوزه فرهنگ سازی شد سهم کشف شیشه یک درصد بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران با بیان اینکه سهم کشف شیشه در میان کشفیات موادمخدر افزایش یافته است، گفت: استقبال به مصرف شیشه امسال کاهش یافته است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار