اردبیل؛

یکی از برکات نماز کاهش آسیب های اجتماعی است

استاندار اردبیل گفت: یکی از برکات نماز کاهش آسیب های اجتماعی است و بر این اساس ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در جامعه ضرورت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در دومین اجلاس استانی نماز افزود: خواندن نماز برای هر مسلمانی واجب است و انسان با ذکر خدا آرامش قلبی پیدا کرده و ضمن راز و نیاز با خداوند هدایت و رستگاری و رهایی از پلیدیها و زشتی ها را مطالبه می کند.

وی با بیان اینکه نماز فرصتی برای ارتباط قلبی با خداوند است گفت: غفلت از نماز غفلت از خداوند است که هیچ چیزی نمی تواند این غفلت را جبران کند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: خداوند در آیات خود فرموده است هر کس از یاد خدا و نمازخواندن غفلت کند شیطان بر او غلبه کرده و او را از راه راست منحرف می کند.

خدابخش خوشرویی، آرامش قلبی، راستگویی و درستکاری را از ویژگی های یک نماز خوان دانست و افزود: ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی باید در مدارس و دانشگاهها نهادینه شود.

وی اضافه کرد: در این ارزیابی 39 دستگاه اجرایی در استان شایسته تقدیر و 12 دستگاه دیگر هم قابل قبول شناخته شدند .

وی افزود: 8 دستگاه اجرایی در استان اردبیل نمره کمتر از 50 درصد کسب کردند که لازم است مشارکت و فعالیت بیشتری در عرصه توسعه و ترویج فرهنگ نماز داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.