دبيركل جمعيت هلال احمر با اشاره به تنظيم و تقديم لايحه بودجه ٩٦ به مجلس گفت: در اين لايحه سهم ٤٢ درصدی هلال احمر از حق ثبت، ديده نشده است.

‎به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر احمدی دبيركل جمعيت هلال احمر در مراسم روز جهانی داوطلب اظهار داشت: در لايحه بودجه ٩٦ سهم هلال احمر از حق ثبت در دفترخانه ها ديده نشده است.

‎وی ادامه داد: از نمايندگان مجلس درخواست داريم كه اين حق قانونی هلال احمر كه در سنوات قبل تصويب و به قانون تبديل شده است را در بودجه ٩٦ اصلاح كنند.

‎دبيركل جمعيت هلال احمر گفت: نمونه خدمات هلال احمر را در اربعين، انفجار تروريستی حله و برخورد دو قطار ديديم و اين حق هلال از حق ثبت در همين موضوعات به كار می رود.

‎وی در ادامه به طرح راه اندازی خانه های هلال در روستاها اشاره كرد و گفت: ٣ ماه از ابلاغ اجرای آزمايشی ٦ ماهه آن می گذرد و اميدواريم كه بتوانيم اشكالات آن را برطرف كنيم.

‎احمدی اين دست اقدامات را واگذاری اداره هلال احمر به مردم دانست و گفت: در اين راستا نه كارمند استخدام می شود و نه ساختمان جديد ساخته خواهد شد بلكه از ظرفيت مدارس و مساجد روستا و اهالی همان منطقه استفاده می شود.

‎دبيركل جمعيت هلال احمر اين اقدام را در راستای شعار هر خانواده يك امدادگر دانست و گفت: با توسعه زير ساخت ها قطعا در مدت كمی تعداد داوطلبان هلال احمر دو برابر خواهد شد.

‎انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار