کرمانشاه؛

ساماندهی جدی صنوف آلاینده

استاندار کرمانشاه خواستار ساماندهی جدی صنوف آلاینده و نامتناسب با زیست شهری کرمانشاه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛استاندار کرمانشاه خواستار ساماندهی جدی صنوف آلاینده و نامتناسب با زیست شهری کرمانشاه شد و گفت: باید برای ساماندهی صنوف فنی و آلاینده شهر یک میلیون نفری کرمانشاه کاری کرد.

اسدالله رارانی گفت: یکی از مهمترین نیازهای کرمانشاه ایجاد شهرک مشاغل آلاینده است که در گذشته تجربه‌های ناموفقی در این خصوص در کرمانشاه وجود داشته است.

وی ادامه داد: زمان آن رسیده که برای ساماندهی مشاغل فنی و آلاینده شهر یک میلیون نفری کرمانشاه کار جدی صورت گیرد و تنها در این صورت است که کرمانشاه می‌تواند به نقطه اوج قدرت و مرکزیت خود در منطقه غرب کشور با جمعیت حدود 10 میلیون نفر برسد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه ساماندهی مشاغل فنی باید به یک خواسته عمومی بین همه مردم و مسئولین تبدیل شود، یادآور شد: حتی اگر لازم باشد باید در این خصص قسم‌نامه امضا کنیم.

به گفته مدیر ارشد استان کرمانشاه، باید ستادی برای انتقال صنوف آلاینده شهر کرمانشاه تشکیل شود که مسئولیت آن با استانداری باشد و سایر دستگاه‌های مربوط نیز عضو این ستاد باشند و جلسات ستاد نیز هر 15 روز یکبار به صورت مستمر برگزار شود.


انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.