اصفهان؛

آغاز صدور کارت شهروندی در کاشان

راه اندازی کارت شهروندی راهی در زمینه توسعه شهر هوشمند است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر طر ح کارت شهروندی کاشان گفت : در صورت راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی با استفاده از کارت های شهروندی در کاشان، شهروندان با سرعت و دقت بیشتری عملیات پرداخت کرایه به رانندگان وسایل نقلیه عمومی را انجام می دهند.

مجتبي رموزي اظهار داشت: استفاده از کارت شهروندی، با تاکسی ها شروع می شود و به مرور به اتوبوس های شهری می رسد، همچنین در مراکز تفریحی مثل شهربازی، سینما و خرید های روزانه شهروندان هم این کارت قابلیت استفاده دارد.

وی نحوه شارژ کارت شهروندی را از طریق باجه های شارژ، دفاتر خدمات الکترونیک و کیوسک های آنلاین بيان کردو گفت : مردم می توانند برای تهیه و شارژ فراکارت خود به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری در شهر مراجعه کنند .

مدیر طر ح کارت شهروندی کاشان در خصوص مزایای استفاده از کارت های شهروندی خاطر نشان کرد: استفاده از کارت شهروندی در سیستم پرداخت اتوبوس و تاکسی دارای مزایایی از جمله آمار دقیق حساب و کتاب درآمد هر دستگاه اتوبوس و تاکسی برای بهره بردار مربوطه، حذف نگرانی های مربوط به همراه داشتن پول خرد برای پرداخت کرایه هم برای مسافرین و هم برای رانندگان است.

رموزی گفت : سهولت در پرداخت دقیق مبلغ کرایه، در امان ماندن شهروندان و رانندگان از آلودگی های مربوط به پول های خرد کهنه و کثیف، فراهم آوردن بستری برای حفظ و نگهداری از حجم متنوعی از اطلاعات آماری، سهولت برنامه ریزان شهری و اتوبوسرانی برای ارائه خدمات بهتر از مزایای اجرای این طرح است .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار