طی مراسمی اعضای جدید هیات فوتبال یزد انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عبدالرضا دستا رئیس هیات فوتبال استان یزد در این مراسم گفت: مشکل ورزش ما مسائل فرهنگی است و باید در این خصوص با همکاری و برنامه ریزی جدی برای ارتقای درست آن بیش از گذشته با همت جمعی اقدام شود.

دستا افزود: برای ارتقای مسائل فرهنگی در ورزش و بخصوص فوتبال باید این مسائل همواره با جدیت مدنظر تمام متولیان در این رشته پرمخاطب قرار گیرد.

وی ادامه داد: تحقق مسائل فرهنگی در ورزش و فوتبال نقش اساسی در توسعه صحیح و همه جانبه آن دارد بنابراین باید با همت جمعی و بهره گیری از تمام ظرفیت های استان برای موفقیت در این بخش مهم بکوشیم.

رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: عمل به قانون ، داشتن نظم و انضباط در حوزه کاری خود ، پاسخگویی و انتقاد پذیری در بخش های مختلف و برنامه محوری باید همواره ملاک حرکت و فعالیت اعضای هیات فوتبال قرار گیرد.

دستا با قدردانی از هیات های گذشته فوتبال استان یزدافزود: باید با قوت و همدلی برای موفقیت فوتبال این استان که دارای ظرفیت های خوبی است بیش از گذشته دارای تلاش مضاعف بود.

وی ادامه داد: دیپلماسی ورزشی از محورهای مهمی است که در هیات فوتبال جدید جزو برنامه های مهم است و با جدیت برای جلب همکاری دیگران برای توسعه این رشته از آن در استان استفاده می شود.

رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: باید این موضوع را در قالب دیپلماسی ورزشی و ارتباط نزدیک با مسئولان مختلف برای کمک به توسعه فوتبال در استان انجام داد که بدون شک تحقق آن ثمرات خوبی را به همراه دارد.

دستا همچنین به اهمیت وجود صمیمیت ، صداقت و صبوری به عنوان سه شعار محوری هیات فوتبال استان یزد برای موفقیت اشاره و تصریح کرد: خیلی از مسائل در سایه تحقق همین سه شعار اجرایی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا هیات فوتبال جدید استان یزد بتواند با همکاری همگان وظایف و ماموریت های خود را در قالب آیین نامه های داخلی و همچنین بخشنامه های فدراسیون و برحسب نیاز و شرایط به خوبی انجام دهد.


بر اساس احکام صادره اعضای جدید هیات فوتبال استان یزد شامل صادق شاکری دبیر هیات ، حسین نارگونی کمیته پیشکسوتان ، محمود میرجلیلی کمیته داوران ، علیرضا امینی مسئول دبیرخانه ، حمیدرضا شکری کمیته انضباطی ، علیرضا میرجلیلی کمیته مسابقات ، علیرضا کشفی کمیته عضو گیری ، سید عزیز یونسی فر کمیته فوتسال ، محمد حسین رضایی کمیته فنی ، محمد حسین نصیری زاده کمیته شهرستان ها ، کاظم سبحان زاده کمیته فرهنگی و روابط عمومی ، سید حسن میرحسینی کمیته فوتبال ساحلی ، فرهاد فرزان کمیته آموزش ، سید محمد باقر حسینی مسئول آمار و انفورماتیک و محمد حسن ستارزاده امور مالی هیات معرفی شدند.

در این جلسه اعضای جدید هیات فوتبال استان معرفی و احکام خود را دریافت کردند.
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.