مناسبت هفته پژوهش و فناوری؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در ارومیه

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در ارومیه افتتاح شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ منوچهر علیزاده اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان از 15 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که تا 17 آذر ماه از ساعت 10 تا 19 برپا است، دستگاه های اجرایی و پژوهشی، دانشگاه ها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، پارک علم و فناوری، مراکز رشد و نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی حضور دارند.

به گفته علیزاده، ایجاد بستری مناسب برای تکریم فناوران، پژوهشگران و نخبگان عرصه علم و فناوری، شناسایی و معرفی پژوهشگران، گسترش تجربه‌های علمی و فنی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری علمی بین محققان و فراهم‌سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان این حوزه‌ها از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روز سه شنبه 16 آذر ماه جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر استان برگزار می شود افزود: علاوه بر آن،جشنواره تجلیل از فناوران و ایده های برتر استان نیز روز چهارشنبه از ساعت 17 تا 19 در محل سالن اجتماعات پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه واقع در بلوار شهید بهشتی برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.