عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: همه نیروهای انقلاب اعم از اصولگرا و اصلاح طلب باید اتحاد داشته باشند و یکدیگر را تخریب نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عزت الله ضرغامی  دیشب در جلسه پرسش و پاسخ در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اصفهان افزود: به تقسیم بندی سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا اعتقاد ندارم زیرا پایبندی به اصول انقلاب و انقلابی بودن اصل است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سئوالی درباره برجام گفت: برجام فرصت خوبی برای وحدت ملی در مقابل بدعهدی های آمریکا است.
وی گفت: پس از برجام، جامعه یکدست شده و همگرایی نیروهای انقلاب برای احقاق حقوق ملت بالا رفته است.
ضرغامی با اشاره به اینکه نباید به دعوا های سیاسی دامن زد گفت: جریان های سیاسی کشور با گرایش های سیاسی مختلف وقتی می بینند آمریکا علیه منافع ملی ما عمل می کند و در این راستا بدعهدی می کند، با او مقابله می کنند.
وی افزود: این موقعیت را خدا بوجود آورد و بهترین فرصت برای تقویت انسجام ملی جهت حل مشکلات کشور از جمله افزایش تولید ملی ، وایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است.
ضرغامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تمدید تحریم ها از سوی مجلس سنای آمریکا گفت: از این اقدام آمریکا ناراحت هستیم زیرا این اقدام ها نقض برجام است.
وی افزود: برجام، قرارداد با 6 کشور جهان است و آمریکا به عنوان یکی از کشورهای امضا کننده این قرار داد حق ندارد برخلاف آن عمل کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نامزدی اش در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ندارم.
ضرغامی به مناسبت روز دانشجو در شماری از مراکز آموزش عالی اصفهان سخنرانی کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.