طرح آماده‌سازی شغلی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

اجرای طرح آماده‌سازی شغلی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح آماده‌سازی شغلی در راستای هدفمند کردن پرداخت تسهیلات به افراد تحت پوشش این نهاد در سراسر استان خبر داد.

محمد میرزایی افزود: در طرح آماده‌سازی شغلی، جامعه هدف متناسب با توانایی‌ها، علایق، ظرفیت‌ها و با در نظر داشتن منابع موجود، آموزش‌های مختلف رسمی و غیر رسمی را دریافت می کنند و جهت استفاده از فرصت‌های شغلی و یا راه‌اندازی طرح‌های کسب و کار آماده می‌شوند.

وی اضافه کرد: امسال برای 201 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی در استان اشتغال ایجاد شد که 174 نفر از این تعداد معلول، 15 نفر مددجو، 10 نفر بهبود یافته و 2 نفر غیر مددجو هستند.

میرزایی با بیان ایجاد زمینه اشتغال برای 115 نفر از افراد تحت پوشش طی سالجاری از طریق کارگاه‌های تولیدی حمایت تیپ یک در استان خاطر نشان کرد: در 6 ماهه نخست امسال برای 200 معلول هم از طریق طرح توانمندسازی معلولان زمینه اشتغال فراهم شد.

وی همچنین گفت: امسال برای 230 نفر نیز از طریق صندوق‌های اعتبار اشتغال ایجاد گردید.

میرزایی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای خودکفایی افراد تحت پوشش بیان کرد: امسال با سازمان فنی و حرفه‌ای تفاهم‌نامه‌ای برای آموزش 450 نفر در مناطق شهری و روستایی منعقد شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار