همدان؛

ادبیات، پایه تئاتر کودک است

رئیس حوزه هنری همدان اعتقاد دارد، ادبیات پایه تئاتر کودک است.

ادبیات، پایه تئاتر کودک استبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ محمدباقر حسینی‌سیر با بیان اینکه ادبیات پایه تئاتر است، افزود: اگر پایه ادبیات کودکان قوی شود، درک داستان ها و نمایش ها برای این گروه سنی ملموس‌تر شده و پیام های نمایش را می توان به سمت ارزش‌های قابل درک برای آن‌ها سوق داد.

وی گفت: حوزه هنری استان همدان در طول سال با اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف، در راستای تقویت تئاتر کودک و نوجوان تلاش می‌کند.

حسینی‌سیر بر تقویت زیر ساخت جشنواره تئاتر کودک تأکید کرد و افزود: بررسی نقاط ضعف و قوت حوزه تئاتر کودک و نوجوان، حمایت از آثار برگزیده و رفع کمبودها؛ زیرساخت‌های جشنواره را تقویت می‌کند.

رئیس حوزه هنری همدان با تأکید بر برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید مجرب اظهار کرد: باید بررسی متن نمایش‌نامه‌های تئاتر با دعوت از جامعه شناسان و روانشناسان انجام شود.

وی ادامه داد: انتقال ارزش های دینی و اخلاقی از طریق زبان هنر در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان تاثیرگذاری بیشتری دارد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از ٢٢ تا ٢٧ آذر ماه ٩٥ در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د
برچسب ها: ادبیات ، تئاتر ، همدان ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار