همدان؛

واگذاری 35 هکتار برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در همدان

معاون شهردار همدان از واگذاری ۳۵ هکتار زمین برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در همدان خبر داد.

واگذاری 35 هکتار برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید یوسفی با اشاره به اینکه  پیاده ‌راه‌سازی خیابان بوعلی با وجود فشارهای سیاسی واجتماعی امسال در مرحله اجرایی شدن است گفت: شهرداری همدان با وجود کمبودهای مالی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان بوعلی را در دستور کار داردوهم اکنون اقداماتی همچون کف‌سازی، مبلمان و روشنایی در خیابان بوعلی همدان انجام می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه در روزهای آینده با درخواست‌های مردم و کسبه خیابان بوعلی برای نماسازی ربرو خواهیم شد ادامه داد: باید زمینه را برای هماهنگی نما در این خیابان فراهم کرد که گروهی از دانشگاه بوعلی سینای همدان برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی از تفکیک 500 هکتار از اراضی منطقه رباط شورین همدان خبر داد و اظهار داشت: این موضوع در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری همدان قرار گرفته است و همچنین 35 هکتار برای ایجاد نیروگاه خورشیدی به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه شهرداری همدان خطوط فیبر نوری را در این خیابان اجرایی کرده و شبکه آبیاری قطره‌ای را تکمیل کرده است بیان کرد: پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان بوعلی با کیفیت‌ترین پیاده‌راه ایران است.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.