گرگان؛

سردار سلامی ؛ دانشجویان پیشگامان پیشرفت و گسترش آرمان انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت ؛ دانشجویان ایران اسلامی پیشگامان پیشرفت و گسترش آرمان انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ سردار سلامی امروز در مراسم گرامیداشت یاد دانشجویان شهید گلستان در گرگان افزود ؛ در کنار روحانیون ، دانشجویان هم نقش اساسی در حرکت انقلاب اسلامی داشتند و پس از پیروزی انقلاب هم در نخستین روزهای آن در اقتدار ملی جامعه ما ایفا نقش کردند.

وی خطاب به دانشجویان ادامه داد: شما از جمله افرادی هستید که همراه سردار تهرانی مقدم توانستید موشک بالستیک را تولید کنید.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:موشکهای ما میتواند ناوهای در حرکت دشمنان را با دقت 100 درصد مورد اصابت قرار دهد.

وی بیان داشت: شما دانشجویان توانستید پهبادهائی را طراحی کنید که 3 هزار کیلیومتر مسافت را بدون سرنشین طی کند و از هر نقطهای عکس و فیلم بگیرد و از هر نقطهای پرتاب راکد و موشک داشته باشد.

سلامی افزود: دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاههای کشور افرادی هستند که مزدوران آمریکا و صهیونیست در خیابانها آنها را ترور میکنند چرا که توانمندی شما سبب شده که به انرژی هستهای دست پیدا کنیم و همچنین پیشرفتهترین پهباد آمریکایی آرکیو 170 را مهندسی معکوس کنید و همه دانش مدرن آن را باز طراحی کنید و نمونهای حتی پیشرفتهتر از نمونه اصلی بسازید.

وی ادامه داد: امام راحل در عصر جدید مسلمانان را با هویت از دست رفته خود آشنا کرد و خطوط اساسی را برای راه سعادت مسلمین رسم کرد.

سردار سرتیپ حسین سلامی گفت: مقام معظم رهبری پیشوایی سلیم، شجاع، با ذهن و دلی سرشار از منطق وحی و با قدرت نفوذ در اعماق تفکر دشمنان و شناختی دقیق و ژرف از واقعیتها و تحولات عصر جدید و در دوران پیچیدهترین توطئههای استعمار آن هم استعمار نوین، هدایت و راهبری امت اسلام را برعهده گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ما برای ایمان به خدا و کفر به طاغوت و برای بیرون کشیدن مسلمانان از عقبماندگی به وجود آمده تا جامعه اسلامی را رشد و تعالی دهد.

سلامی یادآور شد: زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد نقش جهانی موازنه قوای دشمن بهم ریخت و ایران که کشور راهبردی و یا سوق الجیشی و استراتژی کشور از نظر تسلط به منابع جهان و هم در مهار کمونیستها بود و نیکسون از آن به عنوان یک ستون قدرت برای آمریکا یاد میکرد از زیر سلطه رها شد.





انهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.