معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: با تشکیل کمیته مشاوره در این دانشگاه قرار است خدمات روانشناسی به دانشجویان آسیب‌پذیر ارائه شود.

کریم نجفی برزگر معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم برگزاری کلاس های مشاوره اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با هدف ارتقای سطح دانش و روحیه کاری اقدام به برگزاری سومین گردهمایی در مراکز استان‌ها کرده است.

وی یادآور شد: این کار به منظور افزایش مهارت‌های روسا و دبیران کمیته مشاوره در شناسایی مشکلات دانشجویان به همت مرکز مشاوره سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

نجفی ارائه خدمات روان‌شناختی به دانشجویان را یکی از اولویت های مهم مرکز مشاوره دانشگاه خواند و افزود: این کار کمک بزرگی به کاهش مشکلات روان‌شناختی دانشجویان می کند.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: خدمات مشاوره ای روان‌شناسی به دانشجویان کمک بزرگی به سازگاری بهتر با محیط دانشگاه می‌کند و در این طرح سعی شده است راهنمایی در زمینه های مختلف صورت گیرد.

وی یادآور شد: راهنمایی و مشاوره در زمینه تحصیلی، شغلی، مشاوره های پیش از ازدواج، زناشویی و خانواده، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، پیشگیری از مشکلات احتمالی روان‌شناختی و تحصیلی در آینده، شناسایی و مداخله در بحران در مورد دانشجویانی که در معرض رفتارهای پر خطر قرار دارند، از دیگر برنامه ها و اهداف کمیته مشاوره است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار