هیچ اراده ای قادر نیست چراغ دانشگاه را خاموش کند، چراغی که سمت و سوی آن در جهت انسانیت و دفاع از حقیقت، آرمان خواهی و عدالت است.

هیچ اراده‌ای قادر نیست چراغ دانشگاه را خاموش کند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در مراسم 16 آذر که در دانشگاه آزاد برگزار شد افزود: می توان به یقین گفت که خشکسالی در پیشرفت و علم اندوزی دانشگاه ها محال است زیرا مزرعه فکر انسان است. 

علی اوسط هاشمی تکریم دانش و دانستن را فرصت ارزشمندی عنوان کرد و گفت: امروز روزی با شکوه و زینت بخش به حضور دانشجو و نقش ماندگار آن در تاریخ است .
 
وی افزود: ملت ایران مرعوب قدرت نیست  و خود تولید کننده قدرت هستیم و با این رویکرد مشعل همیشه فروزان حاصل از حرکت استبداد ستیزانه دانشجویان در 16 آذر بر نگاه ها می تابد و مسیر توام با بودن بر موضع انسانیت را روشن می کند. 

وی خاطر نشان کرد: اگر از شهیدان بزرگ نیا، قندچی و شریعتی رضوی سخن به میان می آید حاصل همین خرد ، دانش ،دانستن و شعور است ، شعوری که با به کار گرفتن آن در اوج قدرت می توان تکانه به دولت وارد کرد. 

هاشمی عنوان کرد: بعد از نهضت مشروطه دو جریان دانشجویان در دانشگاه ها و علما و روحانیون فعالیت نمودند و هرگاه این دو جناح وظایف خود را به خوبی ایفاکردند راه را بر سلامت جامعه هموار نمودند . 

استاندار افزود: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران را داریم و اگر تمام ساختارهای دولت با رای ملت تصویب میگردد نشان از اراده ملت است و نباید فراموش کنیم که اگر در جایگاهی از دولت قرار گرفتیم خود را جدا از مردم ندانیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم. 

انتهای پیام/گ

برچسب ها: چراغ ، دانشگاه ، خاموش ، نمی شود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار