توجه جدی به حوزه پژوهش، از راه‌های موثر برای کسب ثروت است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،معاون پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: برای این که در جهان کنونی حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم کسب ثروت کنیم باید توجه جدی در حوزه پژوهش صورت گرفته و فعالیت‌های تحقیقاتی را توسعه بخشیم.

دکتر کردی افزود: دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای ارتباط با صنعت، با بسترسازی مناسب دانشگاه و ایجاد اعتماد متقابل، برنامه ریزی‌های موثری در جهت ارتباط با صنعت و صنعتگران دارد.

وی ادامه داد: باورهای بسیار زیادی برای پژوهش است اگر پژوهش به معنای واقعی خود بر مبنای یک واقعیت تعریف شود و بر اساس آن مدیران نظارت بر اجرای پژوهش داشته باشند، می‌توانند از برون‌داد پژوهش و کاربرد آن در محیط عملیاتی خود بهره ببرند.

معاون پژوهش دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: در دنیای امروز کریدورهای علم و فناوری یکی از راه‌هایی است که می‌تواند بر این تهدید غلبه کند کریدورهایی که از دانشگاه‌های خوب مراکز رشد صنایع و مراکز دانش‌بنیان مبتنی می‌شود در کشور ما هفت استان این کریدورها را یا افتتاح کرده‌اند یا در مسیر آن قرار دارند.

وی تاکید کرد: ارتباط و تفاهمات مناسبی در سطح استان و مجموعه پارک علم و فناوری اتفاق افتاده است.

کردی افزود: برای این که در جهان کنونی حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم کسب ثروت کنیم لازم است توجه جدی در حوزه پژوهش صورت گیرد و فعالیت‌های تحقیقاتی را توسعه بخشیم.
 
وی در خصوص تعامل مراکز علمی و صنعتی استان سیستان و بلوچستان با دانشگاه گفت: میزان هماهنگی سازمان‌های اجرایی در استان سیستان و بلوچستان به صورت موثری در جریان است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: حوزه ، پژوهش ، راه ، کسب ، ثروت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار