شهرکرد؛

بزرگداشت 15 آذر روز بسیج صدا و سیما

آیین بزرگداشت 15 آذر روز بسیج رسانه ملی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بزرگداشت 15 آذر روز بسیج صدا و سیما
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین بزرگداشت 15 آذر روز بسیج رسانه ملی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده و جمعی از مسئولین سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، مدیرکل و کارکنان بسیجی، مسئولین حلقه های تربیتی صالحین و اعضای شورای معاونین مرکز در این برنامه حضور داشتند.

15 آذر سالروز شهادت جمعی از کارکنان و خبرنگاران رسانه ملی در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای C130 نیروی هوایی در سال 1384 به نام روز بسیج صدا و سیما نامگذاری شده است.

گفتنی است: ساعت 13:24 دقيقه روز سه شنبه پانزدهم آذرماه سال 1384 يک فروند هواپيمای C130 نيروی هوايی ارتش که 39 نفر از سرنشینان آن خبرنگار، عكاس و فيلمبردار صدا و سیما بودند، برای شرکت در مانور بزرگ آبی خاكی عاشقان ولايت، از فرودگاه مهرآباد تهران عازم چابهار در استان سیستان و بلوچستان شد که 8 دقیقه پس از پرواز، به دلیل نقص فنی موتور اقدام به بازگشت به فرودگاه می نماید، اما در حین بازگشت دچار آتش سوزی شده و ضمن برخورد با ساختمان مسکونی ۱۰ طبقه‌ای در فاصلهٔ 3 کیلومتری فرودگاه مهرآباد (شهرک توحید) سقوط می کند. در این سانحه غم انگیز، 100 نفر و منجمله 39 نفر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و کارکنان صدا و سیما، به فیض شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار