اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان «امید» در گروه زنان در مجموعه ورزشی «تختی» شهر اصفهان پیگیری می‌شود.

دختران جوان بر روی شیاپ‌چانگ قهرمانی کشوربه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات قهرماني كشور جوانان «امید» در گروه زنان از صبح شنبه (20آذرماه) با حضور 256 تكواندوكار و در قالب 28 تيم از 27 استان كشور در مجموعه ورزشي «تختی» شهر اصفهان برگزار مي‌شود.

در اولین دوره از این رقابت‌ها، استان‌های آذربايجان‌شرقي، آذربايجان‌غربي، اردبيل، اصفهان، البرز، ايلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختياري، خراسان‌رضوي، خوزستان، زنجان، سمنان، سيستان و بلوچستان، فارس، قزوين، قم، كردستان، كرمان، كرمانشاه، گلستان، گيلان، لرستان، مازندران، مركزي، همدان و يزد حضور دارند.

مبارزات گروه زنان در اوزان فرد (46-، 53-، 62- و 73- کیلوگرم) شنبه (20 آذرماه) و در اوزان زوج (49-، 57-، 67- و 73+) روز پایانی رقابت‌ها، یکشنبه (21 آذرماه) پیگیری خواهد شد.

وزن کشی اوزان فرد، جمعه (19 آذرماه) از ساعت 14 تا 16 در محل خوابگاه و وزن کشی اوزان زوج نیز شنبه (20 آذرماه) از ساعت 10:30 تا 12:30 در محل برگزاری مسابقات می‌باشد.

گفتنی است؛ از مدال آوران اين رقابت‌ها برای حضور در مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم‌ملی جوانان و بزرگسالان دعوت خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار