ایلام

جنگ اقتصادی حربه دشمن

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور اعلام کرد: دشمن قصد دارند از این راه نظام و انقلاب ما را ناکارآمد جلوه دهند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نعمان غلامی در خصوص بدعهدی آمریکایی ها در رابطه با مساله برجام با بیان اینکه  پیشینیه تاریخی آمریکایی ها همیشه بدعهدی بوده و هیچ گاه از دشمنی تمام عیار خود با ایران اسلامی نکاسته اند گفت : با وجود اینکه برجام یک موضوع و معاهده بین المللی است اما شاهد هستیم با نهایت جسارت و بی توجهی به مقررات بین المللی، تعهدات خود در این خصوص را نقض می کنند.

وی افزود : دشمنان نظام اسلامی تمام توان خود را در بحث اقتصادی علیه کشورمان متمرکز کرده اند چرا که تا به حال از راهکارهای نظامی، تهدید و فشار به نتیجه‌ای نرسیده و این جنگ آخرین حربه آنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی است.

سردار غلامی راه مقابله با گستاخی های آمریکایی ها را ایستادگی و تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی اعلام  و تاکید کرد : ما باید برای حل مشکلات به توان داخلی توجه بیشتری کرده و چشم امید به خارج از مرزها نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: انتظار می رود همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند مسئولان نظام با قدرت در مقابل این جسارت و خلف وعده آمریکایی ها بایستند و پاسخ قاطع به این بد عهدی ها بدهند.







انتهای پیام/

برچسب ها: جنگ ، اسلام ، دشمن ، نعمان غلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.