مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: هر یک دلار سرمایه‌گذاری خارجی در کاهش نرخ بیکاری استان موثر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی محمدی گفت: برپایی چنین همایش‌هایی هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای استان است. اگر استان‌های دیگر کشور توفیقاتی در توسعه و عمران داشته‌اند، همایش‌هایی از این دست را برگزار می‌کنند و بهترین خدمات را برای سرمایه‌گذاران در نظر می‌گیرند، تا حتی یکی از آنها را جذب کنند.


وی با تاکید بر اینکه ما هم باید درهای کرمانشاه را به روی سرمایه‌گذاران باز کنیم، اظهار کرد: حتی اگر 10 همایش برگزار کنیم و نتیجه آن فقط جذب یک سرمایه‌گذار باشد، باز هم باید ادامه دهیم.

محمدی هر یک دلار و یا یک دیناری سرمایه‌گذاری خارجی در استان کرمانشاه را با ارزش خواند که می‌تواند برای کاهش نرخ بیکاری استان و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن موثر باشد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: در استانی مانند کرمانشاه که منابع و توانمندی‌های آن را کمتر استانی دارد، باید از داشته‌هایمان حداکثر استفاده را ببریم.

وی در ادامه به محدودیت‌های اعتبارات دولتی هم اشاره و تاکید کرد: اعتبارات دولت دیگر جوابگوی توسعه زیرساخت‌ها نیست و در چنین شرایطی راهی جز استفاده از پتانسیل‌های بخش خصوصی وجود ندارد.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.