رسانه های فعال حوزه قرآن و عترت از یارانه ٣ برابری برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اصغر امیرنیا مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآت و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره ملی آیات رسانه و مطبوعات، قرآن و عترت در ساری گفت : با مصوبه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه هایی که در حوزه قرآن و عترت ورود جدی دارند از یارانه ٣ برابری برخوردار می شوند.

وی با اشاره به فعالیت ٦ هزار و ٤٠٠ نشریه درسراسر کشور افزود: از این تعداد ٤٢٠ پایگاه خبری، ٤ هزار نشریه سراسری، ٣٠٠ نشریه منطقه ای، یکهزار و ٤٠٠ نشریه استانی و ٢٠٠ نشریه محلی در امر اطلاع رسانی فعال هستند.

مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآت و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : از شش هزار و ۴۰۰ نشریه در کشور تنها ۵۲ عنوان از این نشریات با حوزه دین و قرآن مرتبط هستند.

اصغر امیرنیا با بیان اینکه برگزاری ١٨جشنواره ملی آیات با موضوعات مختلف در دستور کار معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جانمایی شد گفت : از این تعداد ٨ جشنواره در رشته های مختلف به میزبانی برخی استان های کشور در سال گذشته برگزار شد و امسال نیز ٨ جشنواره دیگر برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.