همزمان با هفتم ربیع الاول مصادف با شهادت امام حسن عسکری(ع) ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: ویژ برنامه شب شهادت یازدهمین امام شیعیان؛ امام حسن عسکری(ع) چهارشنبه هفدهم آذر، بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین الله در رواق امام خمینی(ره) آغاز و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی افزود: در این برنامه آیت الله کاظم صدیقی؛ امام جمعه موقت تهران در جمع زائران و مجاوران رضوی به بیان «سیره و سخنان امام حسن عسکری» خواهد پرداخت و در ادامه مداحان خاندان عصمت و طهارت به مرثیه سرایی و سینه زنی می پردازند.
وی ادامه داد: ویژه برنامه روز شهادت این امام مظلوم در روز پنجشنبه هجدهم آذر از ساعت 9:30 تا 13:30 با سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهدی در رواق امام خمینی(ره) همراه با پخش صوت در اماکن متبرکه رضوی برگزار می شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری حلقه های معرفت، جوانه های معرفت، سخنرانی در مسجد گوهرشاد و همچنین برگزاری سخنرانی ویژه خواهران از دیگر برنامه های روز شهادت امام حسن عسکری(ع) است.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار