شیراز؛

آغاز طرح "همیار مهربان ترافیک" در شیراز

رئیس پلیس راهور فارس از اجرای طرح همیار مهربان ترافیک در راستای تسهیل ترافیک شهری در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس گفت: طرح همیار مهربان ترافیک برای اولین بار در سطح کشور از سوی تشکل ها مردمی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس به صورت پایلوت در شیراز اجرا می شود.
وی با اشاره به جلسات هماهنگی و هم اندیشی با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و دادگستری استان فارس، ادامه داد: این طرح برای شروع با آموزش داوطلبان مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز آغاز شده است.
عباسی خاطر نشان کرد: برای هر یک از همیاران مهربان ترافیک یک کارت شناسایی همیار مهربان ترافیک صادر شده است و کاوری به آنان اعطا شده است تا در هنگام انجام وظیفه آن را بر تن کنند و در زمان هایی که پلیس وجود ندارد و در نقطه‌ای گره ترافیکی به وجود آمده‌است، با استفاده از این کارت و کاور، وارد میدان شوند و گره ترافیکی به وجود آمده را باز کنند.
رئیس پلیس راهور فارس تصریح کرد: شهروندان شیرازی می توانند برای ثبت نام در طرح همیار مهربان ترافیک به پلیس راهنمایی و رانندگی، مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز واقع در خیابان معدل و یا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز واقع در خیابان هدایت مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار