بهمن نیکو به همراه چندین نفر از هنرجویانش با نقش و نگاری از جنس آبرنگ دور هم جمع شده اند.

بهنوش فروتن مدیر گالری شکوه در گفتگو با خبرنگارحوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاه بهمن نیکو، یکی از اساتید حوزه آبرنگ که در این مجموعه برگزار شده عنوان کرد: استاد نیکو به همراه 25 نفر از شاگردانش با 35 اثر در ابعاد گوناگون میهمان این گالری شده است.

وی افزود: هنر جویان شرکت کننده در این مجموعه از 2 تا 11 سال شاگرد ایشان بوده اند و با کارهای گوناگونی موضوعاتی چون معماری های قدیمی ایران، درهای قدیمی که با عناصر دیگر تلفیق شده اند، نگاهی به طبیعت در فصول مختلف، ماشین های قدیمی، آثاری انتزاعی و موارد دیگری را به تصویر کشیده اند.

فروتن تصریح کرد: از بین آثار موجود سه نقاشی آبرنگ از بهمن نیکو که در قالب های رئال و سورئال هستند نیز به نمایش گذاشته شده اند و کل مجموعه نیز با عنوان "نگاهی دقیق تر" به روی دیوار رفته است.

گیلدا اربابی، زهرا امینیان، زهره حیدریان، گلشن حامدی، طناز حسن زاده، نسرین حسینی، سعیده خاقانی، نسترن سیدرضایی، نازنین شیرخانی، مریم شیجونی، فرنوش دولتی، مهسا دادفر، پرستو دادور، غزاله صالحی، مهتاب طبیبیان، مهسا غفاری، فاطمه عارف نظری، شکوفه فلاحی، الهام ولایتی، موژان ورجاوند، پژمان واحدی، مریم نور، منصوره ناصری، سحر نوروزی و شهرزاد طهرانی هنرمندان شرکت کننده در این مجموعه هستند که تا 30 آذر با آثارشان در این مجموعه حضور دارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.